For studenter - Fredrikstad

Denne siden inneholder relevant og viktig informasjon for studenter i Fredrikstad. Informasjon om studiestart til høsten oppdateres fortløpende på denne siden, hold deg oppdatert her.

Skolerute for studenter i Fredrikstad og Indre Østfold

Skolerute 2024/2025

Skolerute 2023/2024

Studiekoordinator i Fredrikstad

Ved studiested Fredrikstad har vi dedikerte Studiekoordinatorer som vil være ditt kontaktpunkt inn mot administrasjon og ledelse gjennom studiene. Våre Studiekoordinatorer jobber hardt for å sikre et godt studieløp for studentene og er tilgjengelige for råd og spørsmål om det meste.

Studiekoordinator

Ta gjerne kontakt med oss dersom det er noe du lurer på både i forkant av studiene eller om du er aktiv student allerede.

Studiekoordinator Tekniske fag:
Erik Nordgård:
Tlf: 476 53 558
E-post: eriknor@viken.no

Studiekoordinator Helse- og oppvekstfag:
Hilde Molund
Tlf: 95 17 69 23
E-post: hildemol@viken.no

Vi holder til i bydelen Værste, midt i hjertet av Fredrikstad med gangbru over til byens handlegater og serveringstilbud.

Les mer om livet rundt studiene i Fredrikstad