Tilbud og rabatter Fredrikstad

Kantinen ved HiØ

Alle våre studenter med fremlagt studentbevis får reduserte priser i kantinen.

Salgsautomater i våre lokaler

• Det finnes døgnåpne automater for mineralvann, småretter, snacks og kaffe på fagskolen. Overskudd av salget vil tilkomme studentene.

Frisør

• Snæbbus Hair Helsehuset har flotte lyse lokaler med topp moderne utstyr rett ved siden av Fagskolen i Viken, Fredrikstad. Hver mandag - onsdag får studenter 20% i studentrabatt.

Tannlege

• Fredrikstad Tannhelse gir studenter 20% på alle behandlinger. Husk å ta med studentbevis og kvittering på betalt semesteravgift.

Rabatt på kollektivtransport

• Buss: Studentrabatt gjelder på alle lokale bussruter i Østfold for personer med gyldig studentbevis fra skolen. Rabatten gjelder kun periodebilletter – ikke enkeltbilletter.
  • Tog: Studenter ved skolen som fremviser legitimasjon og bekreftelse for betalt semesteravgift, får 25% rabatt på ordinære priser på enkeltbilletter. Studenter mellom 16 og 30 år får ca. 40% rabatt på 30 dagers periodebillett.