9 nye kurs under Bransjeprogram for reiselivet fra Fagskolen Viken

Attraktive og gratis kurs for reiselivsbransjen. Over 1200 ansatte i norsk reiseliv har deltatt på våre kurs under covid-19.
Foto: Odd Roar Lange

Attraktive kurs for reiselivsbransjen

Den største serien med kurs fra Fagskolen i Viken, Studiested Geilo, bedre kjent som Norsk Reiselivsfagskole, er åpent for søknader. Alle våre kurs er gratis, de undervises av erfarne bransjefolk og du kan kombinere studiet med jobb.

Kursene varer mellom 8 og 10 uker og undervises via nett på ulike ukedager. De fleste kursene gir fra 5 til 8 studiepoeng og flere kan utvides til komplette kurs. Kursene kan også brukes som del av de 2-årige studiene ved fagskolen.

Har du ekstra stor arbeidskapasitet og lærelyst kan du ta flere kurs.

Over 1200 ansatte i norsk reiseliv har vært deltakere på våre kurs gjennom covid-19. Vi gleder oss over at tilbudet videreføres selv om landet nå åpnes.

NB! En nyhet denne høsten er kurs på engelsk i henholdsvis digital markedsføring og bærekraftig reiseliv. For mange ansatte i reiselivet har dette vært et savn. Kjenner du noen i reiselivet med annen språk- og kulturbakgrunn enn norsk, så ikke nøl med å tipse om disse kursene.