Opptak moduler/enkeltemner

På denne siden finner du søknadsskjemaer til lokale opptak til alle studiesteder i Fagskolen i Viken.

Ledige modulstudier

Her finner du våre søknadsskjemaer til modulstudier. Et modulutdanning er et studietilbud med en eller flere enkeltemner satt sammen til et studietilbud. Modulstudier kan ikke søkes på gjennom Samordna opptak, de er kun tilgjengelig via vårt lokale opptak, på skolens egne søknadsskjemaer. Vi anbefaler å bruke PC/Mac når du søker lokalt opptak på modulstudier.

Se informasjon om søknadsfrister på studiesiden til studietilbudet du er interessert i.

Finn ut hva vi har av studietilbud innen modulstudier her

Dette skal du vedlegge søknaden:

• vitnemål/fagbrev
  • arbeidserfaring (om du søker på realkompetansevurdering).
    • Industrifagskolen: arbeidserfaring kan dokumenteres med enkel bekreftelse fra arbeidsgiver/HR på hvor lenge du har jobbet i bedriften.
  • Ønsker du kun å gjennomføre en modul eller enkelte moduler i modulutdanningen, kan du skrive det i kommentarfeltet i søknadsskjemaet.