Informasjon om koronasituasjonen

Fagskolen i Viken tar koronasituasjonen på alvor, og forholder oss til råd og pålegg fra nasjonale og lokale myndigheter. Mange studenter opplever situasjonen som vanskelig, og vi som utdanningsinstitusjon bidrar etter beste evne for at studentene våre skal komme seg gjennom unntakstilstanden på en best mulig måte. På denne siden finner dere aktuelle lenker og ressurser som tips til våre eksisterende studenter. Merk at smittesituasjonen og de lokale restriksjonene kan variere på ulike studiesteder. Hold deg oppdatert på hva som er gjeldende regler ved ditt studiested gjennom informasjonskanaler på Teams. Ved spørsmål, kontakt ditt studiested.
koronavirus

Studentveiledere og studiekoordinatorer er tilgjengelig for våre studenter. Ta kontakt med din studentveileder/studiekoordinator for en uformell prat hvis du har behov for det. Videre finner du generelle ressurser og ressurser tilknyttet ditt studiested som kan være aktuelle for deg.

Generelle ressurser

Vær god mot deg selv (UiB)

Sidetmedord.no

Hjelpetelefonen, Mental Helse