Møt oss på Arendalsuka!

Den 15.-19. august 2022 arrangeres Arendalsuka i sentrum av Arendal. Om seg selv skriver de at: «Arendalsuka er en demokratisk møteplass for alle som er engasjert i samfunnet vi lever i. Dette er arrangementet for deg som vil være med å lytte til, debattere og løse dagens og morgendagens samfunnsutfordringer.»

For oss ved Fagskolen i Viken er det viktig å være til stede på relevante arenaer og påvirke rammebetingelsene som politikken setter. Vi er glade for å være med å prege den nasjonale debatten innenfor kompetanse og utdanning. Dette er viktig for oss fordi politikken legger føringer for hvilke muligheter vi kan tilby våre studenter, og hva vi kan tilby av utdanning som treffer arbeidslivets behov.

Er du i nærheten av Arendal den 15.-19. august? Ta turen innom ett eller flere av arrangementene vi bidrar på.