Kjære avgangsstudent ved Fagskolen i Viken

Kjære avgangsstudent ved Fagskolen i Viken

Jeg vil takke deg for årene vi har fått ha deg som student hos oss. For engasjementet du har vist blant annet i klasserommet, studentmiljøet og gjennom arbeidet ditt.

Vi er stolte av at nettopp du er student ved Fagskolen i Viken. Hvordan du har utviklet deg som menneske og fagperson gjennom årene hos oss. Du har også påvirket hvordan vi som fagskole utvikler oss, med alle tilbakemeldinger du har gitt og evalueringer du har deltatt i.

Studieårene fra våren 2020 ble annerledes som følge av koronapandemien. Det ble ikke like mange fysiske kontaktpunkter, og studenttilværelsen ble kanskje ikke akkurat som du så for deg. Takk for at du har holdt ut. For alle timene du har lagt ned bak en dataskjerm på digital undervisning og selvstudier. I dag får du lønn for strevet som ferdig utdannet hos oss! Vitnemålet og kompetansebevis er bekreftelser og et verdipapirer som er noe å være stolt av og vil åpne mange dører.

Nå venter en ny tilværelse hvor du er ferdig med studiene. Vi håper du tar med deg kompetansepåfyllet du har fått som fagperson gjennom studiet og får utnyttet det i din nye tilværelse. Men vi håper også du tar med deg utviklingen du har hatt som menneske, og hvordan du kan påvirke de menneskene og organisasjonene du møter videre i livet.

Utdanning og kompetansepåfyll er en livslang reise, og vi håper at opplevelsen du har hatt hos i Fagskolen i Viken gjør at du er nysgjerrig og motivert til å utvikle deg videre. Så vi håper å møte deg igjen for kompetansepåfyll som hjelper deg til å nå dine eksisterende og fremtidige mål.

Vi er stolte av at du valgte Fagskolen i Viken da du skulle ta din høyere yrkesfaglige utdanning, og ønsker deg lykke til videre.

Eirik Hågensen

Rektor ved Fagskolen i Viken

Fagskolen i Viken gratulerer from Fagskolen i Viken on Vimeo.