Livet rundt studiene på Geilo

Ved studiested Geilo har vi over 80 studenter totalt og vi tilbyr studier både på heltid og på nett.

info kommer

Alle studenter får faglig veiledning gjennom studieløpet. Trenger du å snakke om ting du synes er vanskelig, som går utenom det faglige, har fagskolen en egne studiekoordinatorer. Har du for eksempel lese- og skrivevansker eller andre utfordringer som påvirker studenttilværelsen, kan også studiekoordinator bistå med tilrettelegging.

Ved studiested Geilo har vi et aktivt studentmiljø og et velfungerende studentråd. Studentrådet er samarbeidsorganet for studentene ved skolen som arbeider for å opprettholde trivselen for den generelle student, både faglig og sosialt. Hos oss er studentrådet aktivt med inn i både kvalitetsutvalget og styret, og studentmedvirkning er høyt verdsatt.